San Francisco

Söndag 19/6

 

GRATTIS MAMMA & PAPPA ERBERG 41 ÅR & SVENSSON 40 ÅR PÅ ERA RESPEKTIVE BRÖLLOPSDAGAR!!!!! NI ÄR BÄST!!!

 

Dagen startade sent, vi var väldigt trötta efter allt åkande under senaste dagarna. Efter frukost så åkte vi ner till Fishermans Wharf för att kolla lite, idag var det varmt & skönt igen. Det är verkligen tur att vi har vår underbara kära GPS, som vi nu har döpt till Edina från tv-serien Helt Hysteriskt eftersom hon blir lite tjatig när vi inte svänger där vi ska... Alla gator i denna stan är enkelriktade så det är väldigt svårt att köra, sen är dom livsfarliga spårvagnarna överallt också!


 




Vi åt lunch (kl 3...) på en thairestaurang & åt jättegod phad tai :-) Erberg fyndade en North Face dunväst (man kan köpa vinterkläder mitt i sommaren!) på 30 % rea så den kostade ca 450 kr, helt ok! Sen testade vi salt water taffy, lite knepigt godis, mjuk kola med ngn saltton i smaken förutom det den va smaksatt med typ jordgubb...


Efter lite mer kollande så åkte vi & handlade mat & hittade en jätterolig djuraffär med en massa bra grejer :-) Frodo & Patsy kommer definitivt få lite nya leksaker! Efter åkte vi tillbaka till hotellet för en lugn hemmakväll, det är ju det vi är bäst på :-D



Kram till alla


Kommentarer
Postat av: Elsa-Lisa

Hallå Hallå!!!!!!!!!!!!!!!!

Skall vi gratulera till något stort, 2 händer med ringar på ett jordgubbsfat, i så fall Många Många stora GRATTIS-KRAMAR. Mamma o Pappa Erberg

2011-06-20 @ 10:46:29
Postat av: Marianne W

Jag har följt er resa via er underbara blogg och era fantastiska bilder! Helt otrolig resa ni är ute på.

Av bilden ovan så förstår jag att jag ska gratulera er :o)

Väldigt roligt! (fast nu hade du ju "skvallrat" för mig Anna ;o) GRATTIS till er båda! Varma kramar och ha det fortsatt bra!

2011-06-22 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0