Lugn dag i San Diego

 Söndag 26/6

 

Idag tog vi ”sovmorgon” = vi satte ingen klocka & vaknade lite senare än vanligt ca kl 10. Vi åt frukost & tog det lugnt när vi gjorde oss iordning. Idag var planen att bara kolla runt lite & inte göra så mkt.

 

Så vi hoppade in i bilen & åkte iväg för att kolla där min bror (Erbergs) bror bodde när han var i SD & pluggade för att se om det hade ändrats ngt på 9 år men vad jag kunde se så hade det inte det :-)





 





Nu var det dags för lunch, det va ju minst 2 timmar sen frukost... Vi åt på pick a stix, en kina fast food kedja med helt ok mat.




 



Sen åkte vi till lite olika affärer bla bed bath and beyond, en affär med typ allt som behövs i ett hem utom elektronik. Livsfarligt men jättekul!! Givetvis så kom vi ut med ngr påsar... Som vi kan lägga ihop med det vi handlade igår!

 



Nu en lugn kväll på hotellet med sushi :-)

 

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Elsa-Lisa

Jag undrar om det kan finnas något bland allt det inköpta i USA som passar till mig???????

Mamma Erberg

2011-07-07 @ 08:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0